luni, 30 mai 2011

Pentru ce a fost, ce nu a fost, ce va fi, ce ar trebui sa fie, pentru toate lucrurile pe care mi le doresc, pentru ceea ce sunt, pentru ceea ce am fost, pentru toti cei pe care ii iubesc, pentru toti cei pe care o sa ii iubesc, oentru toti cei carora inca le datorez o explicatie, pentru cei care imi datoreaza mie, pentru fericire, pentru iubire si pentru mama si tata. Am adormit azi dupa-masa si am visat casa mea, mi-e dor de ea, de tata....da de tata sa il aud macar cum imi zice el sa invat, de flori..da imi e dor de florile mamei si imi e dor si de mama...imi e dor sa o privesc sa sa vad cea mai frumoasa fiinta posibila. Eram acasa...fara alte ganduri decat cum sa ma rasfat mai mult. Eram pe balansoir..visam la viata de acum..daca as fi stiut atunci cum avea sa fie acum...si totusi viata mea si-a urmat cursul normal..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu