miercuri, 6 iulie 2011

In noaptea asta plec acasa, acasa e sufletul meu....in noaptea asta imi dau drumul la suflet sa zburde linistit. Nu mai simt nimic in noapte, simt doar liniste, o liniste de care uneori imi era frica, dar acum doar linistea aceasta mi-a mai rams. Adio! Povesti de iubire insipide, superficiale si ratate. Adio! Tinerete si copilarie. Adio! suferinta si lacrimi. Bun venit! Frumusete si iubire. De azi voi fi buna voi iubi fiecare lucru pe care Dumnezeu mi l-a pus in cale, voi iubi fiecare secunda din restul vietii mele si nu o voi irosi fara scop, voi creea din fiecare lucru un sentiment si din fiecare sentiment un vis. In noaptea asta voi visa frumos, fiecare lucru rau sau greu trece indiferent de cat stres acumulez eu, trece si in scurt timp nici nu va mai exista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu